.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شنیده های درگوشی شمال نیوز از غرب مازندران
این بخش از اخبار در قالب‌ ستون‌‌های چون‌ ‌”ویژه” ، “پشت پرده”، “جهت‌اطلاع” و “گفته می‌شود” ( صدور حکم جلب یکی از شهرداران در مازندران، بلا تکلیفی پیمان خواهر خواندگی بین تهران و رامسر ،آزادی شهرداران دو شهر غرب مازندران با قید وثیقه …) منتشر می‌کنند.
شنیده های درگوشی شمال نیوز از غرب مازندران

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌”ویژه” ، “پشت پرده”، “جهت‌اطلاع” و “گفته می‌شود” ( صدور حکم جلب یکی از شهرداران در مازندران، بلا تکلیفی پیمان خواهر خواندگی بین تهران و رامسر ،آزادی شهرداران دو شهر غرب مازندران  با قید وثیقه آزاد …) منتشر می‌کنند.

*حکم جلب یکی از شهرداران غرب مازندران صادر شد.از قرار معلوم پس از شکایت عده ای از شهروندان از شهردار این شهر به علت دفن زباله ها در مناطق شهری، دادستانی نیز برای شهردار حکم جلب صادر می کند؛ اما با رایزنی های صورت گرفته این حکم به «جریمه نقدی» تقلیل یافت.البته با این وجود زباله ها همچنان در مناطق شهری دفن می شوند.

*چندی پیش یکی از پزشکان غرب مازندران با حضور در یکی از شبکه های ماهواره ای در مسابقه خوانندگی این شبکه شرکت کرده و حائز یکی از رتبه های برتر نیز شده است.این خانم دکتر خم اکنون در شهر خود مشغول به طبابت می باشد.از ارائه اطلاعات بیشتر در این زمینه معذوریم!

*گویی جنگ و جدال برای خدمت رسانی در شهر پرحاشیه همچنان ادامه دارد.زمزمه ها حکایت از آن دارند که شورای برکنار شده این شهر غرب مازندرانی دوباره به مراجع کشوری شکایت کرده و امید زیادی به صدور رای به نفع خود و بازگشت به کار دارند.

*خبرهای رسیده به خبرنگار شمال نیوز حکایت از آن دارند که پیمان خواهر خواندگی بین تهران و رامسر همچنان بی سرانجام مانده است.در این میان یکی از اعضای شورای شهر رامسر نیز گفته است:اصولا هیچ وجه اشتراکی بین رامسر و تهران نبوده و نیست.سرنوشت این پیشنهاد آقای..... هم بی شباهت به دیگر طرح ها و برنامه های او نیست.طرح این پیشنهاد از ابتدا هم اشتباه بود!

*اعضای شورای شهر یکی از شهرهای غرب مازندران از نویسنده یک وبلاگ شکایت کرده اند.این وبلاگ اخیرا «اتهامات سنگینی» را به برخی اعضای شورا وارد ساخته بود.هنوز از نتیجه این وبلاگ خبری به بیرون درز پیدا نکرده است.

*از قرار معلوم امواج سهمگین دریای خزر به یکی از قفس های پرورش ماهی در غرب مازندران خسارات سنگینی وارد کرده است.به این صورت که قفس از محل استقرار خود جدا شده و تمام ماهی های در حال پرورش نیز از آن خارج شدند.تکه های این قفس پرورش ماهی چند روز بعد در سواحل شهر رویان پیدا شد. هنوز از میزان خسارات وارده به این قفس پرورش ماهی خبری در دست نیست.

*گروهی از سرمایه گذاران منطقه جلسه ای را با حضور یکی از وزرا و مسئولان استانی ترتیب داده بودند.در این جلسه یکی از سرمایه گذاران بخش خصوصی اظهارات تندی را بر علیه دولت و رئیس جمهور به زبان می آورد که این سخنان به مذاق دولتی های حاضر در جلسه خوش نیامده و دعوت شام سرمایه گذار را که از قرار معلوم ماهی شکم پر بوده را رد کرده و شام نخورده جلسه را ترک می کنند.اما گروهی دیگر از مسئولان آن شهر هرچه کردند نتوانستند چشم از ماهی شکم پر بردارند.لذا بدون حضور مسئولان استانی و کشوری با حضور در مکان ضیافت شام دلی از عزا درآوردند!!!

*یک عضو شورای شهر در یکی از شهرهای مازندران با اتهام مزاحمت تلفنی روبرو شده است.از قرار معلوم آقای .... با سیمکارتی که به نام یک زن مطلقه بوده است،برای دو تن از بانوان همکار ایجاد مزاحمت کرده است. در همین راستا، یک مسئول گفت: بازجویی های ابتدایی از فرد متهم به عمل آمده و فایل صوتی مزاحم تلفنی آقای رئیس نیز موجود است.البته شنیده شده که تلاش هایی از جانب متهم برای لاپوشانی ماجرا و رفع اتهام صورت گرفته است.

*شهرداران دو شهر غرب مازندران که اوایل امسال به جرم اختلاس بازداشت شده بودند با قید وثیقه آزاد شده اند.از قرار معلوم برای هر کدام از این افراد وثیقه چهارصد میلیون تومانی تعیین شده بود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهسواري 4 دي 1390
دستتون درد نكنه كه از غرب مازندران هم خبر گذاشتين ......بازم همين كارم از شما بعيد بود.ممنون
نا شناس 4 دي 1390
نکته جالب اینکه برای عدم افشای هویت متهم، همه اعضای شورای شهر و شهرداران زیر اتهام این نوشته ها می روند
حداقل حرف اول نام خانوادگی یا نقاشی(ونه عکس) آنها را به سبک نشریات آمریکایی بگذارید
رامسری 5 دي 1390
باورم نمیشه شمال نیوز از غرب مازندران خصوصا رامسر هم خبر می ذاره
غرب استانی 5 دي 1390
به زودی غرب استان با اقتدار از مازندران جدا و تبدیل به استانی مستقل با نام استان ساحلی خواهد شد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.069 seconds.